2019. március 23., szombat

Halálos szerelmes - 26.Rész (+18)

Baekhyun ajkait harapdálva lépett be a szobába. ChanYeol az ágyon feküdt, közben telefonján nézett valamit. 
Most haragszik rá?

– Cha-Channie? – lépett közelebb. – É-én sajnálom..

– Tök mindegy, csak egy játék volt – sóhajtotta frusztráltan és felült. – Gyere ide – intette magához.

A fiú lassan megközelítette a férfit míg nem térdelt az ágyon.
Az Alfa derekára fogott és magára rántotta.

– Egy mocsok vagy, tudod-e? – simított az arcára. – Én vagyok az egyetlen akivel csókolózhatsz, megértetted?

– Igen – bólogatott hevesen.

ChanYeol Pov: Magam alá fordítom és rásimítok csupasz combjára. Tetszik, hogy nincs rajta szőr, mondjuk nem mint ha bajom lett volna vele, azért így még is jobb. Elkezdem felhúzni a pulcsit - ami mellesleg az enyém és a fene se tudja miért van rajta -, felemelve egyik lábát puszikat nyomok rá amire megremeg.

– Gyönyörű vagy – harapok bőrébe, válasza pedig egy fájdalmas nyögés. Elvigyorodom, imádom a hangját.. egész nap eltudnám hallgatni. – Szeretlek, Pici.

– É-én is téged, Channie – mosolyodik el ami jobban megdobogtatja a már így is gyorsan lüktető szívemet. Hogy lehet ez a fiú ilyen csodálatos? Hogy pont ő jutott nekem? Istenem, olyan szerencsés vagyok.

Könnyű csókokkal hintem végig mind két lábát, kedvem lenne lerántani róla a pulóvert, de nem szeretném ha amiatt kényelmetlenül érezné magát, szóval rajta hagyom, majd leveszi magáról ha akarja.

– Baby – hajolok föl hozzá.

– I-igen? – pislog meglepetten.

– Megbízol bennem? – nyalok végig nyakán.

– Persze.. – remegett meg a hangja.

Egy vigyor terül el az arcomon. Akkor ez azt jelenti, hogy magamévá tehetem, egyszerűen már alig bírom magam visszafogni, főleg, hogy ilyen csábítóan fest, a szeme ki van húzva feketével, gondolom Kibum csinálta meg neki és rohadt szexi vele. Kiemeli általam imádott világoskék íriszeit.
Ajkaimat övére nyomom, élvezve puhaságát, hogy utána nyelvemmel szájüregébe hatolhassak és táncra hívjam a nyelvét. Olyan édes az íze... de nem tudnám semmihez se hasonlítani, mint egy speciálba készült drog amit kizárólag én kóstolhatok meg mindig, ha nem kapok belőle megőrülnék. Szükségem van rá, hogy józanul tartson s ne őrüljek meg. Szeretem őt, a testét a lelkét, minden egyes tulajdonságát.. bár van amivel nincs tisztában, mondjuk nem veszi észre mennyire zavar mikor szájon puszilja Kibumot.. de..
Ő az én párom.. és szeretem úgy ahogy van. Jó lenne ha letudnánk ma feküdni egymással, ám semmit sem fogok ráerőltetni, ha azt mondja elég, vagy álljak le, érte megteszem, akármennyire is akarom mindegy egyes porcikámat belevésni.

Megfogom nőies kezét és puszit nyomok az ujján lévő anyajegyre, BaekHyun élvezkedve nézi homályos tekintettel mit művelek vele, mellkasa gyorsan mozog, ajkai elnyíltak.

Valamit muszáj használnom ahhoz, hogy felkészítsem.. nem lesz elég a nyálam.. vagyis.. gondolom nem lesz elég.
Ha úgy nézzük Kibum volt az első velem azonos nemű akivel lefeküdtem, ám ő Ómega, így a teste a csettintésemre ellazult. Bár ha belegondolok BaekHyun félig Ómega, talán a teste is majdnem olyan.. 
Körülnézek s felszisszenek, mikor megérzem kezét az ágyékomnál matatni.
Rossz ómen, Picim.

– Akarom.

– Mit akarsz? – döntöm oldalra a fejem.

– Humn.. azt – húzza le a cipzárom. Na mi van kicsim, nem tudom, hogy hívják a férfi nemi szervet? Az úgy vicces...

– Nem értelek – csóválom a fejem megjátszottan, elfeküdtem mellette ő pedig egyből fölém mászott. – Inkább mutasd meg – túrok hajába, lehúzva magamhoz egy csókra. Mindig is imádtam az ezüst tincseit, az emberek többségének barna, fekete, szőke és rozsdavörös, a többi szín elég ritka.. főleg az övé. Imádom érte, olyan mint a hó amiért amúgy is oda vagyok. Tisztaságot sugároz magából s ha a fény rávilágít szinte csillog.

– Te vagy a legszebb ember a földön – simítok puha arcára.

– Köszönöm.. – pirult el. – ChanYeol?

– Humn?

– Mi most.. szeretkezni fogunk? – kérdezi ártatlanul. Megfog ölni, komolyan.

– Szeretnéd?

– Igen. A tied akarok lenni.

– Jaj ne mond ilyeneket nekem, mert letámadlak..

– Bo-bocsánat – vörösödött el még jobban, majd próbálta lehúzni rólam a nadrágot szenvedve, hiszen még is csak fekszem, így megemeltem a csípőmet segítettem neki levenni az alsómmal  együtt.
Kék szemei csillogni kezdtek. Ennyire szeretné? Hát mondjuk jobb mint a nyalókái, ez itt nagy és soha nem fogy el.

Két keze közé fogja a péniszemet, és úgy ahogy mutattam neki, elkezdi mozgatni rajta a bőrt. Nem tudnám megunni. Lehet mindig ugyan azok a dolgok történnek, kiverjük, szopunk, baszunk ki tudja hány pózban.. de maga a gyönyör érzése, az az élvezet, amit semmivel se lehet összehasonlítani. Egyszer mindenkinek meg kell tapasztalnia milyen, mikor az ember őszintén élvez. Voltam már lánnyal aki nem adta át nekem teljesen és megjátszotta a nyögéseit majd az orgazmusát. Mit ne mondjak eléggé megsebezte az önbizalmamat, azt hittem velem van a baj. Aztán kiderült, hogy azon a csajon annyian mentek végig, hogy már automatikusan megjátszotta magát. Szánalmas.

Hála az égnek Baek azt se tudja mit jelent az a szó, minden szava és tette őszinte. Hát ha még hazudna nekem! Elverném a fenekét az tuti.

– Baby, megteszel nekem valamit – állítom meg mielőtt annyira tagomra tudna hajolni.

– Uhum.

– Fordul meg, a lábadat vesd át a mellkasom fölött. – Zavartan ráncolta a homlokát, ám kérdés nélkül megtette, időm sincs csodálni csodálatos seggét, mert hangosan felnyögök mikor ajkai közé veszi a merevedésemet. Kis ördög, szóval így játszunk?

Két ujjamat jól benyálazom, másik kezemmel ágyékát kényeztetem s mikor elég nyálasnak érzem fenekéhez nyúlok, közben puszikat hintek rá, kicsit megfeszül.

– Cha-Channie.

– Mond, Baby – harapok egyik gömbjébe.

– Kibum segített nekem..

– Ha? Mivel?

– Kitisztítani magamat.

– Hogy micsoda? – hörrenek fel, egyből eltávolítva testét magam fölül. – Mit csinált? Kitisztított?

– A-azt mondta túl kell esnem azom, hogy veled lefeküdhessek. A tisztaság az e-első...

– Úristen, én kinyírom az az Ómegát.. – sóhajtom. Fantasztikus, egyszerűen remek.. Bár nem vagyok teljesen mérges, hát hogy nézett volna ki ha nem lenne tiszta.. hát de akkor is.

– Mo-most hi-hibát követtem el? – kérdezte kétségbeesetten.

– Nem, dehogy – ölelem magamhoz. Csak zavar, hogy nem jutott ez nekem az eszembe. Hátára fektetem és combjai közé férkőzöm. – Ez egy kicsit kellemetlen lesz. – Ijedten öl fel, ezzel majdnem lefejelve engem. – Yah, mit művelsz?

– Kibum is ezt mondta nekem mikor legyantáztatta a lábam. – Elnevetem magam.

– Nem bízol meg bennem?

– Már mondtam, hogy de – motyogja és visszadől a párnák közé, egyik kezemmet megtámasztom feje mellett miközben a másikat fenekéhez vezetem. Először csak simogattam mind két gömböt, végül közéjük nyúltam. Alig, hogy végigsimítok vájatán rögtön ajkaira hajolok, mert látom rajta milyen feszült, el kell engednie magát.

– Nem kell félned, Baby – vezetem belé óvatosan az egyik ujjam, amire nyöszörögni kezd, izmai rögtön megrándulnak. Próbálom minél gyengédebben mozgatni a kezem, megérzem, hogy falai kicsit meglazulnak, ezért nyomnám már bele második ujjamat ám a bejárat hirtelen kicsapódik.
Elkerekedik a szemem.

– Nyugi, csak én vagyok – dobott hozzám valamit az Ómega. – Ha nem vigyázol rá két kezemmel töröm el a nyakad és eladom a szerveidet – tette hozzá és azzal be is vágta az ajtót. Hát ez meg...
Magam mellé nézek..
Ah, szóval síkosítot vágott a fejemhez. Most nem tudom, hogy mérges legyek amiért benyitott vagy hálás..

Végül is ezzel minden könnyebb lesz..

– Uhn.. Chan – mocorog kényelmetlenül.

– Mond drágám.

– Bezárod? – pillant az ajtó felé. Rohadjak meg semmi kedvem felállni, nem mint ha messze lenne, de merevedéssel a lábaim közt kicsit sem kellemes.. még is megteszem. Hiszen nem bízom senkiben, főleg nem SeHunban, kinézem belőle, hogy benézné és nem azért mert fogalma sincs mit csinálunk, hanem azért, mert megakarná nézni, hogy biztos megdugom ma a kicsikét. Nos, Oh Sehun.. megfogom dugni.

– Most jobb? – puszilok pirosas csóktól duzzadt ajkaira.

Bólint. – Köszönöm.

– Neked minden édes – kacsintok. Kezem közé kapom a síkosítot, ujjamra csorgatom, meg rá is egy kicsit. Elkenem bejáratán s rögtön két ujjamat csúsztatom fel benne. Lélegzete elakad, belemarkol a takaróba és halkan szuszogni kezd. – Milyen érzés?

– Furcsa.. de... jó – mondja szakadozva.

Elmosolyodva görbítem őket be, dörzsölve ezzel érzékeny falait. Összeráncolom a homlokomat, mikor hirtelen rohamosan tágulni kezd. Hm? Nem hiszem, hogy megtaláltam a prosztatáját, azt éreztem volna én is. Akkor? Talán az Ómega DNS-ek elkezdtek benne dolgozni? Lehetséges.. Ezek szerint előbb lehetek benne mint hittem.

A biztonság kedvéért hozzáadok még egy ujjat, nem akarok semmiféle fájdalmat okozni neki, nem bocsátanám meg magamnak.

– Felkészülték, Kicsim? – játszadozom ezüst tincseivel

– I-igen – bólogat hevesen. A szívem még hevesebben dobogni kezd.. jesszus ki fog robbanni a helyéről. Boldog vagyok és izgulok. Nem azért, mert én lehetek neki az első, hiszen nem egy embernek vettem már el a szüzességét. Azért érzek így, mert életemben először halálos szerelmes vagyok. Soha nem hittem volna, hogy egy fiú iránt így érezni, mert Kibum előtt még undorodtam már a gondolattól is, hogy férfival kezdjek, s mikor az Ómegával lefeküdtem rájöttem mennyire kurva jó tud lenni a szex egy azonos neművel is. BaekHyun pedig teljesen elvarázsolt az édes tulajdonságaival.. kicsit sem bántam meg.. hogy ott azon a napon befogadtam a házamba,

Bekenem tagomat is síkosítóval, nem spórolok vele. Ezután nyílásához helyezem s iszonyat lassan elkezdem magamat feltolni, próbálva összeszedni a türelmemet, nem hiányzik egyikünknek sem a vad szex.
Megérzem lábait derekam köré csavarni, karjait pedig nyakamra kulcsolja.

– Channie..

– Mond, Baby – tolom magam még beljebb.

– Úgy érzem... elolvadok – suttogja vörös arccal, próbál közelebb húzni magához s ajakit mosolyogva enyémre nyomja.

Érzem egyik lábával próbál ösztönözni arra, hogy merüljek el benne teljesen, muszáj elvigyorodnom s megteszem azt amire vágyik, feltolom magam tövig, egy hosszú nyögés tör fel belőlem, ám felőle semmit nem hallok, így kétségbeesetten hajolok annyira, hogy lássam az arcát.

Könnyek folynak lefele az arcán, szája felfele kunkorodik.
Most akkor.. örül vagy fáj neki? Egy tapodtat se mozdulok, míg meg nem tudom mi a helyzet.

– Fáj?

– U-um – szipogta. – Boldog vagyok – nevetve.

Megkönnyebbülten felsóhajtok, homlokomat az övének nyomom. Francba a frászt hozta rám.

– Én is az vagyok, Baby – törlöm le oda nem illő könnyeit, közben csípőmmel lassú ringatózásba kezdek. Halk nyögés szakad föl torkából, szorítása erősebbé válik, látom rajta lenne mondanivalója, de eleget beszéltünk, szóval mielőtt megszólalhatna kihúzom magam és erőteljesen vissza is nyomom. Rögtön összeszorítja szemét, hangját pedig alsó ajka beharapásával próbálja elnyomni. – Hallani akarlak – pusmogom fülébe. Egész lénye megremeg, gyorsabb mozgásom miatt pedig folyamatosan nyögdécsel. Meglepődök mikor hirtelen nyakamhoz hajol és puszikat kezd el hinteni rá, ami persze csikizett, utána merészebbé vált és harapni kezdett. Hm, szóval megakar jelölni magának. Jól is teszi. Ahogy ő az enyém, én az övé vagyok.

– Chan.. gyorsabban. – Erre a mondatára vártam, teljesen térdeimre nehezedem így két lába lecsúszik csípőmről, ám rögtön vállamra helyezem őket ezzel megemelve alsó testét, így pedig mélyebbre jutok benne.. Hangosan nyögve hajtja hátra fejét, miközben íriszeivel engem bámul. Teljesen elvarázsol, már észre se veszem milyen gyorsan mozgok ezek között a nedves és puha falai között 

– Még! – Megadom neki.. bármit is kér, én megteszem. Minden élvezek.. élvezem ahogyan szűk forró falai körül ölelnek, élvezem hogy hallhatom a hangját, élvezem, mert ő is élvezi. Egyszerre mozgunk, egyszerre dobban a szívünk s egyszerre nyúlunk egymás után hogy egy forró csókban forrjunk össze. – Channie, én mindjárt.. – nyüszíti hangosan, s mivel én is elég közel vagyok olyan gyorsan kezdem el ringatni a csípőmet amilyen gyorsan csak lehetett.

Belseje teljesen rámszorúl, közben ajkai közül kiszalad egy kifejezetten nőies sikítás, s meg kell mondjam nem számítottam rá, mert a nyögései elég mélyek voltak Esküszöm, rohadt jó énekes lehetne belőle.
Miközben próbálja elhúzni saját orgazmusát én is elélvezek benne egy morgással, s addig ki nem húzom magam, míg teljesen ki nem mozgom magam
Pihegve terülök el rajta.

– Mhm.. nehéz vagy – bökdösi hátam.

– Bocsánat – mondom és mellé gördülök, fejét egyből elhelyezi izzadt mellkasomon én pedig hajába túrok. – Jól vagy, Pici?

– Aham.. csodálatos volt – mosolyodik el. – Fogjuk még csinálni, ugye?

– Hát ha szeretnéd..

– Igen! – Lelkesedésén elnevetem magam.

– Szeretlek, BaekHyun – vallom komolyan.

– Én is szeretlek, ChanYeol – nyomott egy puszit az ajkaimra, hogy a következő pillanatban már mélyen aludjon..

Hihetetlen ez a fiú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése